Reference 

Další reference od účastníků seminářů Hudební hry v praxi

Během března a dubna 2022 jsem se zúčastnil webinářů pana Mgr. Cyrila Kubiše, Phd. s názvem Hudební hry v praxi. Už od prvních minut úvodního webináře si mě pan Kubiš získal zajímavým mixem Českoslovenštiny. 

Dále jsem byl rád, že hudební ukázky předváděl jak na housle, tak i na klavír. Velmi příjemně působila i partnerka pana Kubiše. 

Když jsem se přihlašoval, byl jsem zvědav, jak se přednášející popasuje s tolika rozdílnými tématy - improvizace, komunikace s rodiči a žáky, motivace samotných učitelů.....

Díky panu Kubišovi jsem si uvědomil, že vše opravdu souvisí se vším a témata se navzájem skvěle doplňují. Nelituji času, který jsem sledování webinářů věnoval. Ostatním učitelům je mohu jen doporučit.

Josef Baštář

Velmi Vám děkuji za váš projekt - Hudební hry v praxi. Zúčastnila jsem se všech přednášek. Inspirovala jsem se vašemi nápady a metodami, které postupně zapojuji do výuky. Z vaší předposlední přednášky mne velmi zaujal životní postoj japonské metody IKIGAI.

Michaela Svobodová

----------------------------------------

Za mě jednoznačně super a pokud jde o "školení" v pedagogické oblasti, tak zdaleka nejlepší ze všech, kterých jsem se kdy zúčastnil. Konečně se k pedagogice umí někdo postavit trochu jinak, než do nás nalévali učitelé pedagogiky ve školách, a zároveň umí vše chápat v širších souvislostech a odbourávat vyjeté koleje a schematismy, do kterých po čase většina pedagogů v praxi zapadne.

Skvělá práce!

L.H.


 Dobrý den pane kolego, chtěla bych Vám poděkovat za Vaši perfektní velmi inspirující přednášku "Co dělat ?.....Ne, že by mne učení nebavilo......A přesto to bylo velmi přínosné......Mrkla jsem si i na Vaše stránky a smekám, jak otevřeně popisujete, co máte vše za sebou, s čím jste zápasil.....Projekt je perspektivní a má obrovský potenciál.......Stáhla už jsem si také aplikaci Noutee.....těším se až ji využiju a to nejen v hodinách naukových......Moc se těším na další pokračování

Jitka Fajkusová

----------------------------------------

Pozorně jsem sledovala všechny vaše přednášky a chtěla bych vám za ně moc poděkovat. Váš přístup mě přinutil přemýšlet o výuce hudby a žácích zcela jinak. Spousta věcí mne i překvapila, ale snažila jsem se vaše metody hned vyzkoušet a uplatnit v praxi. V době soutěží a znovu spuštěných koncertů se nám to všechno obrovsky hodilo - práce s chybou, práce s trémou, přiznání si toho, že žádný muzikant nehraje bez chyb....

D.M.

Děkuji vám za velmi hezky a zajímavě udělané přednášky. Knihu Respektovat a být respektován znám a používám i při výchově svých dětí a tak bylo příjemné zjištění, že jsme na společné cestě. Moc se mi líbil kruh IKIGAI, konkrétně v čem jsem dobra a co mně baví. Takhle jsem o tom nepřemýšlela. Spíš jsem se snažila splnit ,,normy" a co baví děti. Takže pro mne velký přínos a ochrana před vyhořením.. Nejvíc mne zaujalo ,jak jste v jedné z přednášek mluvil o tom, že někteří žáci nepotřebují mít tu skladbu docvičenou, že pro ně je cesta cílem To mně taky nikdy nenapadlo. Někdy se nedaří, tak je aspoň můžu uklidnit, že už to ,že tu skladbu hrají je ten cíl, obzvláště ,když si ji vybraly samy.

.Ještě jednou moc děkuji, bylo to super.!

A.Hejralová

Všechny Vaše online přednášky byly zajímavé, inspirativní a motivující, jak pro začínající pedagogy, tak i ty zkušené. Práce s dětmi je krásné povolání. Občas se ale i zkušený pedagog dostane do situace, že už neví, jak žáka motivovat, jak s ním dále pracovat, aby hodina nebyla nudná a zbytečná. Důvody mohou být různé, žáci mohou být unaveni z dopoledního vyučování a v odpolení výuce už nemají energii nebo mohou mít zdravotní či rodinné problémy. Díky Vašemu školení se mohou učitelé inspirovat, jak v hodině s žákem pracovat, aby byla zábavná, hravá, jak probouzet a dále prohlubovat lásku k hudbě a řešit mnohdy neřešitelné situace ve výuce. Vaše školení a hudební materiály všem vřele doporučuji!


Alena Březovská


Přednášky jsem sledovala a z každé jsem si něco odnesla do své hudební praxe. Některé hry, jako např. hrej záměrně s chybou, jsem hned vyzkoušela v praxi. U žáků nastalo mírné uvolnění, že si mohou dovolit chybu, nehráli v napětí. Je ale asi vhodné použít, až už žák má skladbu zvládnutou alespoň poslechově, protože jinak netuší, zda hraje správně, nebo s chybou.

Moc se mi líbil nápad na zvykání si na pódium, nechat dítě jen tak sedět na pódiu a dát mu v podstatě mimohudební úkol, aby si zvykl být před lidmi - super nápad. Improvizace na pódiu mě zaujala a myslím, že by mohla fungovat, pro odbourání největšího strachu u dětí, ale i dospělých.

Také chci vyzkoušet nácvik nové skladby s žákem - zahrej, co už umíš zahrát. Myslím, že to velmi pomůže i když dítě zahraje jen pár not. Představa, že to všechno už umí a nemusí se to učit odbourává prvotní obavy z nové skladby. Poznámek jsem si napsala celkem hodně, tak teď už jen využít v praxi. Moc děkuji za krásná dopoledne, která vždy přinesla povzbuzení, že ten a ten problém neřeším sama. A že vůbec nějaké řešení je.

K.O.