Přihlašování a registrace do Noutee od září 

Jak se do aplikace přihlašuje:

1. Na škole se používala aplikace již v předchozím roce

  • Žák má aplikaci nainstalovanou a je již přihlášen, potom  ji stačí jen otevřít a sama se přepne na další ročník.
  • V případě, že žák dostane přihlašovací údaje od učitele, nebo je má v sešitě použije je pro přihlášení.  
  • Pokud žák dosud aplikaci nepoužíval, nebo nezná své přihlašovací údaje, nebo se jedná o nového žáka, potom si aplikaci nainstaluje a registruje se pod svojí školou.

2. Ve škole se aplikace doteď nepoužívala

  • Žák si aplikaci nainstaluje a zaregistruje se pod svojí školou.

Používání aplikace je samozřejmě možné, až po zakoupení sešitů/licencí vaší školou.

Vždy je nutné používat aktuální verzi aplikace.

Jak se registrovat 

Po instalaci aplikace stlačíme tlačítko POKRAČOVAT

 Nemáme své přihlašovací údaje a tak stlačíme REGISTROVAT

Vytvoříme si své Uživatelské jméno a heslo.

Pokud Uživatelské jméno již existuje, aplikace nám to napíše a je nutné si vytvořit jiné (je vhodné za jméno dát číslo, například petr100).

Dalším problémem může být, když do Uživatelského jména dáme mezeru  petr petr, nebo diakritiku

Když se nám podařilo zaregistrovat, čeká nás další krok:

  1. vyplnit své jméno
  2. vybrat svoji školu
  3. vybrat ročník

V dalším kroku si vybereme Hudební nástroj (tím se určí klíč, ve kterém bude aplikace pracovat) a potvrdíme stlačením DOKONČIT A ULOŽIT.

Úspěšně jsme registraci zvládli a můžeme ji začít používat.

Nemůžu se přihlásit do aplikace, co dělám špatně?

Důvodů může být několik:

1. Neumím se do aplikace přihlásit/registrovat.

Při prvním přihlášení s novým zařízením je nutné být online. Aplikace totiž ověřuje vaši identitu a z internetu stahuje další údaje.

2. Tlačítko přihlásit se nereaguje.

Někdy se aplikace při přihlašovaní zasekne, a i když stlačíte tlačítko přihlásit se, nic se nestane. V tom případě je nutné aplikaci vypnou/zapnout a opětovně se přihlásit.

3. Kolečko přihlašovaní se stále točí, ale aplikace se nepřihlásí.

V tomto případě je vytížený server, nebo vaše internetové připojení. Je nutné chvíli počkat nebo akci zopakovat. Pokud se vám to stává často, zkuste pracovat s Noutee bez připojení na internet. Aplikace funguje stejně.

4. Aplikace se mi po otevření vypne.

Pokud máte tento problém, napište nám na mail info@noutee.cz jaké zařízení používáte, a kterou verzi operačního programu v něm máte. Je možné, že aplikace nepodporuje některá starší zařízení.

5. Nejde mi Noutee nainstalovat na Windows.

Windows používá dva systémy svého programu, a to 32 bitový a 64 bitový. Novější počítače fungují na 64 bitovém systému a starší na 32. Pokud jste si nainstalovali špatnou verzi, je nutné ji odinstalovat a stáhnout si druhou. Obě verze jsou na www.noutee.cz.